błąd 16804 1.8t Auq

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukaszmuti
    Classic
    • 2014
    • 6

    błąd 16804 1.8t Auq

    Kurde co to za deszczyk był :shock:
  • reddevilkrk
    Classic
    • 2013
    • 27

    #2
    błąd 16804 1.8t Auq

    Witam,
    dzisiaj po 3 w ciągu 10 miesięcy kasowaniu tego błędu , kontrolka zapaliła się i już nie gaśnie BŁĄD 16804 . Od czego zacząć , gdzie szukać przyczyn . Sondy pracują ok , Vag wskazał tylko dziwny skok napięcia przy odpuszczaniu z gazu i opadaniu obrotów na pierwszej sondzie skacze z 1,5v nawet do 4,1v :/ gdzie szukac ??

    [ Dodano: Wto 08 Paź, 13 07:23 ]
    Witam,

    dodam jeszcze że auto nie straciło na mocy , nie szarpie , chodzi na jałowym normalnie spalanie też w normie . Paliwo tylko tankowane na Schell .
    reddevilkrk

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      zrób logi z bloku 2 20 31 33 34 115 118 . jakie jest napiecie na drugiej sadzie na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ?
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • reddevilkrk
        Classic
        • 2013
        • 27

        #4
        dopiero w weekend będę miał czas na spokojne zrobienie tych logów , na razie po raz kolejny skasowałem ten błąd zalałem "porządnej etyliny" i dałem ostro w palnik na autostradzie :P
        zobaczymy za ile znowu się pokaże ...
        coś czuję że zakończy się to wywaleniem kata i korektą programu (usunę drugą sondę w ECU i zrobię lekkiego wirusa) ..
        reddevilkrk

        Komentarz

        • norad
          Drive
          • 2010
          • 46

          #5
          i jak? poradziłeś sobie z tym problemem? u mnie właśnie się pojawił ten sam błąd i jeszcze jeden o zbyt bogatej mieszance (add). Zastanawiam się czy na to może mieć wpływ nie wyregulowana inst. gazowa?

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez norad
            i jak? poradziłeś sobie z tym problemem? u mnie właśnie się pojawił ten sam błąd i jeszcze jeden o zbyt bogatej mieszance (add). Zastanawiam się czy na to może mieć wpływ nie wyregulowana inst. gazowa?
            A błąd zapala sie na gazie i Pb czy tylko na LPG? Sprawdzałeś?
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • reddevilkrk
              Classic
              • 2013
              • 27

              #7
              witam, panowie poradziłem sobie z tym problemem i już mówię jak . Mianowicie okazało się że błąd ten generowała druga sonda bo pierwsza częśc kata niestety się rozleciała i i trochę blokowała spaliny. pojechałem do kumpla co pracuję w jednej z krakowskich firm tuningowych , wywaliliśmy kata (wspawaliśmy zamiast niego po prostu rurę) i programowo odłączona została druga sonda :P ogólnie same plusy . checka już nie wali a autko o wiele lepiej jeździ . turbo oddycha lepiej i wstaje odrobinę wcześniej .
              reddevilkrk

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez reddevilkrk
                witam, panowie poradziłem sobie z tym problemem i już mówię jak . Mianowicie okazało się że błąd ten generowała druga sonda bo pierwsza częśc kata niestety się rozleciała i i trochę blokowała spaliny. pojechałem do kumpla co pracuję w jednej z krakowskich firm tuningowych , wywaliliśmy kata (wspawaliśmy zamiast niego po prostu rurę) i programowo odłączona została druga sonda :P ogólnie same plusy . checka już nie wali a autko o wiele lepiej jeździ . turbo oddycha lepiej i wstaje odrobinę wcześniej .
                Jak juz bawiliscie sie sterownikiet to trzeba bylo kilka innych map poprawic
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • reddevilkrk
                  Classic
                  • 2013
                  • 27

                  #9
                  wszystko w swoim czasie, na razie zastanawiam się od czego tak naprawdę zacząć. .:-)
                  reddevilkrk

                  Komentarz

                  • norad
                    Drive
                    • 2010
                    • 46

                    #10
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    Zamieszczone przez norad
                    i jak? poradziłeś sobie z tym problemem? u mnie właśnie się pojawił ten sam błąd i jeszcze jeden o zbyt bogatej mieszance (add). Zastanawiam się czy na to może mieć wpływ nie wyregulowana inst. gazowa?
                    A błąd zapala sie na gazie i Pb czy tylko na LPG? Sprawdzałeś?
                    Mam wrażenie ze zapalił się na LPG. Narazie skasowałem i więcej się nie pojawił. Zrobiłem wczoraj na VAGCOM test sondy lambda pierwszej i drugiej i tesy wyszedł ok, natomiast test katalizatora nie podawał wyniku tj. rozpoczynał się - test on i po jakim czasie tylko test off i tak ze 4 razy (temp. kata była powyżej 400 C)

                    Komentarz

                    Pracuję...